Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Ρατσιστής, σεξιστής, ξενοφοβικός, ομοφοβικός και αδιόρθωτος....

Δεν ξέρω αν το μάθατε, αλλά το καθεστώς αποφάσισε και διέταξε [μέσω των καραγκιόζηδων της βουλής, προφανώς] ότι τα πάσης φύσεως ρατσιστικά, ξενοφοβικά, ομοφοβικά και σεξιστικά κείμενα στο διαδίκτυο, είναι κακά και τίθενται εκτός νόμου!

Από τούδε και στο εξής η ελληνική γλώσσα ποινικοποιείται και το να πεις τον αράπη, αράπη αποτελεί αδίκημα.

Και φυσικά οι καθεστωτικές λέρες ξέρουν καλά, πότε το πέρασαν και γιατί το πέρασαν.
Όχι 1, όχι 2, όχι 3 αλλά 5 τζαμιά θα φτιαχτούν μονοκοπανιά στην πρώην Ελλάδα.Κι όπως καταλαβαίνετε οι χαμπίμπηδες θα ξαμολυθούν στους δρόμους πέριξ των τζαμιών κι όποιον βλέπουν να τρώγει σουβλάκι, θα του το χώνουν στον κώλο [με λιπαντικό το τζατζίκι].Κι αν βρεθεί κανας φουκαράς ελληνάκος να διαμαρτυρηθεί, θα τον τρέχουν στη μπουζού, για ρατσιστική συμπεριφορά.Αλλάχ ακμπαρ και πάσης Ελλάδος, να 'ουμ.... 
Κι έρχομαι τώρα εγώ και αναρωτιέμαι...
Είμαι ρατσιστής, ρε πούστη μου; [1η παρανομία ομοφοβικής φύσεως]
Ή μήπως είμαι ξενοφοβικός, ομοφοβικός, συκοφαντικός, τρολαριστός, ξεκωλιαστικός και όλα τα εις -ικός και δεν το ξέρω;
Καλά, σεξιστής είμαι ούτως ή άλλως [2η παρανομία σεξιστικού περιεχομένου]

Διότι αν πάρεις ένα-ένα όσα κείμενα έχω γράψει στο διαδίκτυο, εδω και μια πενταετία, μάλλον δεν θα βρεις ούτε ένα, που να μην περιέχει κάτι απ όλα αυτά τα ανατριχιαστικά και να μην το βρει πάτημα το ρουφιανότσουρμο να με στείλει στα χοτ σποτ να μαζεύω αφγανοκούραδα..
Και ρατσιστικά και ομοφοβικά και ξενοφοβικά και σεξιστικά και καυλωτικά και ότι θες.
Μέχρι που έχω φτάσει να αποκαλώ τους ευήθεις και ευγενέστατους ταξικούς μας αδελφούς, που προτίμησαν τη χώρα μας για να την κάμουν μπαχαλο, ως "αλβανοκογκολέζους".
Ενώ κανονικά έπρεπε να τους αποκαλώ: "λόρδους" [3η παρανομία ξενοφοβικού ενδιαφέροντος]

Ωστόσο μου είναι πολύ δύσκολο να φανταστώ την Ελληνική γλώσσα στο απόσπασμα.
Διότι αν εγώ είμαι ρατσιστής, ξενοφοβικός, σεξιστής και αμαρτωλός, οι ίδιες οι λέξεις μας, στην μακραίωνα εξελικτική τους διαδρομή, είναι εκατό φορές πιο ρατσιστικές, ξενοφοβικές, ομοφοβικές, αδιόρθωτες και γοητευτικές.
Δεν αποκαλούσε παραδείγματος χάριν ο Σολωμός την βόρεια Αίγυπτο: "αραπιά"
Και δεν με απειλούσε εμένα η γιαγιά μου, πως αν δεν φάω όλο μου το φαϊ, θα με δώκει να με περιποιηθεί ο "αράπης"
Ή μήπως δεν τραγουδουσε ο Τσιτσάνης: "αραπίνες, λάγνες, ερωτιάρες;" και ο Ζαμπέτας: "τον σκύλο, τον αράπη, τον ταμ-ταμ-ταμ..."

Κι όλα αυτά τα αραποφυστικάτα, δεν ανήκουν στην ιστορία της γλώσσας μας;
Θα τα τιμωρήσουμε, το λοιπον;
Θα τιμωρήσουμε το ότι ένας Ελληνας [σαν εμένα] κουβαλάει μέσα του ζωντανή όλη την κληρονομιά της Ελληνικής γλώσσας, από τον καιρό του Ομήρου [που ομιλούσε για βάρβαρους λαιστρυγόνες και κύκλωπες;"] ίσαμε την εποχή του παππού μου, που έσκαζε στα γέλια με τα καμώματα του συνοικιακού "πουσταριού;"
Δηλαδή, αν κάτσω να μετρήσω το πόσες παρανομίες έχουμε διαπράξει εμείς οι Έλληνες, από την εποχή του Οδυσσέα [ο οποίος ως γνωστόν σκότωσε όλους τους λαθρομνηστήρες, που βεβήλωσαν το σπίτι του] μέχρι την πρωθυπουργία του κ. Σαμαρά, ο οποίος αποκάλεσε τους ευγενείς προσκεκλημένους μας: "λαθρομετανάστες", θα έπρεπε να τιμωρηθεί εξάπαντος ολόκληρος ο Ελληνικός πολιτισμός και να δημευτεί η παγκόσμια πνευματική του κληρονομία.
Κι ύστερα, τι παναπεί: "παράνομες λέξεις;"
Υπάρχει παρανομία στις λέξεις; 
Μα, οι λέξεις δεν μπορεί να είναι ούτε νόμιμες ούτε παράνομες, διότι απλούστατα δεν εκφράζουν πράξεις αλλά μόνον σκέψεις.
Και ως γνωστόν ο νόμος σε μια ευ-νομούμενη πολιτεία, τιμωρεί μονον πραξεις και οχι προθεσεις ή στοχασμούς [αλλιώς μιλάμε για ασιατική δεσποτεία]
Εκτός φυσικά και αν εκφέρονται ως υβριστικοί χαρακτηρισμοί, απο συγκεκριμένο πρόσωπο, εναντίον συγκεκριμένου προσώπου. Αλλά κι εκεί δεν ποινικοποιείται η ίδια η λέξη αλλά μόνον η πράξη του συγκεκριμένου προσώπου, που εξύβρισε ένα επίσης συγκεκριμένο πρόσωπο.

Αν βγω και πω παραδείγματος χάριν τον Κώστα: "μαλάκα", δεν θα τιμωρηθεί η ίδια η λέξη "μαλάκας" [την οποία μπορείτε να βρειτε και στο πολυ καθως πρεπει λεξικο του κ, Μπαμπινιωτη] αλλα η πραξη μου, να αποδώσω δημοσίως στον Κώστα έναν μειωτικό χαρακτηρισμό.
Κι αυτό επειδή [κακώς] η μαλακία έχει γίνει συνώνυμο της ηλιθιότητας...
Αν όμως βγω και γράψω ότι οι λαθροεισβολείς που περνάνε αβέρτα τα σύνορα μας, είναι "λαθροεισβολείς", δεν κάμω τίποτε άλλο από το να χειρίζομαι την Ελληνική γλώσσα, στην οποία ανευρίσκονται επίσης και ο λαθροκυνηγός και ο λαθραναγνώστης και ο λαθρομάτης και ο λαθρέποικος και άπαντες οι λαθρο-...Άλλωστε πως να αποκαλέσει κανείς τους 8 Τούρκους παραξικοπηματοφυγαδες, που τιμωρήθηκαν επειδή "πέρασαν λαθραία τα σύνορα μας;" [εδώ βλέπεις θυμήθηκαν τον νόμο περί παράνομης εισόδου στη χώρα!!!]
Άσε και το άλλο...
Και ποιος μου λέει εμένα ότι το να πεις "πούστη" τον πούστη, αποτελεί μειωτικό χαρακτηρισμό;
Δηλαδή, όταν βγαίνει η πάσα μία κρυφόπουστα στην πλατεία Κ. για να ψαρέψει ανηλικους εραστές, τι ακριβώς λέγει στα τεκνά;
Οτι είναι ΛΟΑΤΤ άτομο και γουστάρει υπερμεγέθεις φαλλούς;
Καλέ, θα τρελαθούμε εντελώς;
Δηλαδή οι καθεστωτικές μαρίκες, που ψήφισαν τον αντι-ομοφοβικό νόμο, δεν ξέρουν ότι στα ψωνιστηρια, πλησιάζει ο πουρόχαυλος τον μελαμψό επιβήτορα και του ξηγιέται στα ομοφοβικά: "έλα να με ξεσκίσεις την πούστρα;"
Ή μήπως δεν έχουν ακούσει ποτέ τους την Ζουζού την καυλιάρα να ξεφωνίζει, στις καμπίνες των φορτηγών στην Αγίας Αννης: "χώστον μου πιο βαθιά, την ξεκωλιάρα;"

Αμ' τα ξέρουν... Πως δεν τα ξερουν...
Αφού οι μισες και παραπανω απο δαυτες, τετοιες καρατσουλαρες είναι. Και πανε να μου περασουν στην παρανομία τις πουτσες και τις λουστρες.
Ποιες;
Οι καλλιαρντοψώλες του Ζαππείου και της Αγίας Φωτεινής [θου Κυριε φυλακήν τω στόματι μου]
[1967η παρανομία ρατσιστικοομοφοβικοσεξιστικης φυσεως]
Και σιγά τώρα μην παρεξηγηθούν και οι γαζηδες του Ισλαμ, αμα τους γραψουμε οτι ειναι λαθροεισβολεις και λαθρεποικοι και πολεμιστες της Ε' φαλαγγας του Ισλαμ στην Ευρωπη.Μα, οι ιδιοι αν τους ρωτησεις αυτο ακριβως θα σου πουν οτι ειναι.Κι οχι μονον αυτό αλλα θα προσθεσουν κι οτι βρισκονται εδω για να ξεκωλιασουν αυτες τις εκφυλισμενες ευρωπορνες, που είναι τοσο ηλιθιες, ωστε να τους χτιζουν και τεμενη!
Μαλιστα, κυρια μου...
Αυτό θα σου πουν οι λαθρεποικοι κι οχι τιποτε αλλο, ομως αυτοι θα ειναι νομιμοι κι εμεις οι μαλακες, που λεμε τα πραγματα με τα ονοματα τους, θα ειμεθα οι παρανομοι...

Για να μην τα πολυλογουμε λοιπον...
Οι καθεστωτικές κουφαλες, φοβουμενες τυχον αντιδρασεις του ποπολου, για το ξεσκισμα που έχει να φαει απο τους μωαμεθανους, προ-ετοιμαζουν μια Αστυνομια της σκεψης.
Και βασει αυτης, θα φιμωνουν οποιον Ελληνα τολμαει να λεγει τον λαθρεποικο, λαθρεποικο και την ανωμαλιαρα, ανωμαλιαρα [γαμισε τα, ποσες παρανομιες εχω διαπραξει...]
Αντιθετως, θα καμουν τα αδυνατα-δυνατα, ωστε η Παγκοσμια κληρονομια πτουΕλληνισμου, να φυλακιστει δια παντος, ωστε να κυκλφοφορουν ελευθερες [κι ωραιες] οι λαζοπουλοι και οι κοντσιτες.
Γιατί, αν το καλοσκεφτείς, οι αληθινες αλυσιδες των σκλαβων, δεν μπαινουν στα χέρια και στα ποδια αλλα στον Νου και στην ψυχη.Γι αυτο και δεν φαινονται...

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου